דלתות הזזה


אם גם אצלכם המונח דלתות הזזה מתקשר לקול גרירה של דלת כבדה – כנראה שעוד לא הכרתם את הדלתות הזזה. אם חשבתם שדלת הזזה, דינה להיתקע על המסילה ולצאת מכלל שימוש – אתם צריכים לרענן את ההסתכלות שלכם. קבלו את קולקציית הדלתות הזזה העכשווית שמביאה את הפתרון הטוב ביותר מותאם לצורך. עם דלת הזזה מעוצבת ויפה, והכי חשוב – נוחה לשימוש ותפעול. אז כדאי להשקיע בדלת הזזה ולקבל את הפתרונות המדהימים שפותחו במיוחד עבור מי שמחפש את דלת ההזזה הטובה ביותר לבית שלו. 


חידושים עכשוויים בדלתות הזזה לבית

 כאשר אנו בוחרים דלת פנים לבית יש לנו מספר שיקולים, ביניהם בולטים שני שיקולים עיקריים. הראשון הוא ההיבט הפרקטי והנוח, והשני הוא ההיבט העיצובי. חשוב לנו ש דלת ההזזה תתאים לצרכי הבית ותאפשר שימוש מועיל ונוח, כמו כן אנחנו רוצים שדלת ההזזה תתאים לעיצוב הכללי של הבית, ותתרום את חלקה לאווירה ולמראה. ואכן דלתות הזזה בימינו מצליחות להתאים את עצמן לצרכים ולדרישות. מצד אחד הן נוחות ומועילות במידה רבה, ומצד שני הן יפות ומשתלבות נהדר במראה הבית. 

יתרונות של דלתות הזזה 

 1. לדלתות ההזזה כיום יש מנגנון מעולה. מה שמאפשר לקבל דלת הזזה קלה ושקטה שמורכבת על גבי מסילה עליונה.

2. דלתות הזזה מיוצרות מחומרים פולימרים או מעץ אך שניהם איכותיים מאוד. דבר שמאפשר לנו לקבל דלת הזזה מעוצבת ויפה. כזו שלא מזכירה לנו פריטים עתיקים וחסרי יופי


יתרונות ופתרונות חדשניים

 דלתות הזזה מביאות איתן פתרונות מעולים. בעיקר בהיבט של חיסכון במקום וניצול שטחים. בעוד שדלת פנים רגילה תופסת מקום וניכרת בשטח בכל עת להבדיל דלת הזזה נפתחת הצידה או לתוך כיס מובנה , בלי לתפוס חלל יקר. וכולנו יודעים עד כמה חשוב לנו כל מטר בעיקר בחדרים קטנים.

מבחינת בידוד אקוסטי ותרמי יש חיסרון לדלתות ההזזה, אך במקומות בהם לא ניתן להתקין דלת על צירים עם איטום מדובר בפתרון טוב. 


בדלתות סופרדור ניתן להזמין דלתות הזזה בייצור אישי, דלתות הזזה מעץ, דלת הזזה בגודל מיוחד, דלתות הזזה בצבעים מיוחדים, אם חיפשתם דלתות הזזה או דלת הזזה מפולימר או אם חיפשתם דלת הזזה מעץ בגודל לא סטנדרטי או אם חיפשתם דלת הזזה מיוחדת דלת הזזה בייצור אישי, דלת הזזה פולימר הגעתם למקום הנכון אנו מייצרים דלתות הזזה מכל הסוגים דלתות הזזה במידות מיוחדות ובעיצובים מרהיבים, אנו נדאג להתאים לכם את דלת ההזזה שאתם צריכים במיוחד לבית שלכם.