כמה עולה דלת כניסה?

מה היתרונות ברכישת דלת כניסה?

להחליף לדלת כניסה טובה ואיכותית יש מספר יתרונות עבור המשתמש. דלת כניסה כזאת היא דלת שעשויה מחומרים איכותיים יותר שמאפשרת ללקוח להשתמש בה להרבה יותר שנים בקלות. בנוסף דלת כניסה איכותית מאפשרת ללקוח כמויות שימוש הרבה יותר מדלת כניסה פשוטה, ולא מעט בעלי נכסים בוחרים באפשרות הזו. אנחנו כאן כדי לספר לכם כמה תעלה לכם דלת לכניסה לבית.

אז כמה עולה דלת לחדר?

בדלת כניסה לבית העלות מורכבת משני דברים. 

הדבר הראשון הוא גודל הדלת עצמה, שכיון שמדובר בפתח קטן יותר אתם משלמים עליו סכום נמוך יותר ואם מדובר בפתח שהוא גדול מהסטנדרט המקובל אתם תשלמו על הדלת לכניסה יותר כסף. 

מעבר לזה, בעלי נכסים רבים מעוניינים שהדלת תיהיה גדולה יותר ועל בחירה של מידה מיוחדת תצטרכו לשלם יותר כסף.

הדבר השני הוא העיצוב של הדלת, ככל שהדלת מכילה יותר אלמנטים כך ערך הדלת כניסה יעלה בהתאם.

עלות כספית

התשובה לשאלה כמה עולה דלת כניסה משתנה בין הספקים השונים. בדרך כלל המחיר הבסיסי של הדלת יהיה בערך 4,000 ₪, אולם יחד עם התוספת עבור גודל מיוחד, הובלה, התקנה, עיצובים שונים ועוד המחיר יכול להגיע גם לסכום של 10,000 ₪ ויותר. אלו הם המחירים המשוערים של דלת כניסה.

המחירים הללו אינם קבועים וכל ספק יכול להציע לכם מחיר אחר. 

בכל מקרה, חשוב לבחור ספק גם על פי איכות השירות ולא להסתכל רק על המחיר.


לסיכום עלות דלת לחדר

דלת היא השקעה טובה מאוד, היא משדרגת את הנכס שלך בין אם מדובר בבית פרטי לפני מכירה או עסק, דלתות כניסה איכותיות הן המפתח לאיכות החיים בבית, לשקט מהחלל החיצוני, ליופי ולאסטטיקה. עבור הנכס שלכם מומלץ לבחור בדלת כניסה איכותית. 

דלת כניסה מספק איכותי היא אמנם דלת שתעלה לכם יותר כסף מאשר מספק רגיל, אולם בעלי נכסים רבים מבינים את היתרונות הרבים ברכישת דלתות איכותיות לבית מספק טוב ולא מוכנים לוותר על איכות ושירות, אנשים רבים מבררים כמה עולה דלת לחדר ורוכשים דלת כזאת לנכס שלהם.

 

היכן ניתן להזמין דלת איכותית לכניסה לבית?

בקישור הבא ניתן לצפות במבחר דלתות פנים איכותיות שישדרגו את הנכס שלך ומתאימות במיוחד לחדרי שינה לחץ כאן לצפייה במגוון הדגמים של דלתות כניסה שלנו

צריכים ייעוץ נוסף? מוזמנים לפנות אלינו באמצעי ההתקשרות הבאים:

להגיע לסניפים

באמצעות שיחת טלפון למספר: 04-9088777

באצמעות הוואצאפ: https://wa.me/message/5HUWZHZG2M7AL1

לצפיה בכרטיס הביקור שלנו!