דלת פנים לממ"ד

בונים בית חדש עם ממ"ד? השלמתם את בניית הממ"ד? מחפשים דלתות פנים לממ"ד? המשפחה גדלה וצריכים לשמש את חדר הממד כחדר שינה? במאמר הבא תוכלו לקרוא מידע על דלתות פנים לממ"ד. 

מה היתרונות ברכישת דלת פנים לממ"ד?

להתקין דלת פנים נוספת לממ"ד טובה ואיכותית יש מספר יתרונות עבור המשתמש. 

דלת כזאת היא דלת שעשויה מחומרים איכותיים יותר שמאפשרת ללקוח להשתמש בה להרבה יותר שנים בקלות. 

דלתות ממ"ד הן למעשה דלתות המיוצרות מחומרי גלם שונים כגון: פלדה או ברזל. דלתות אלו מותקנות בפתח הממ"ד (מרחב מוגן דירתי) והן חייבות לעבור בדיקת אטימות מקיפה בטרם התקנן בסיום ההתקנה במהלך הבדיקות לטופס 4. 

במבני מגורים חדשים, הקבלן ו/או היזם אחראיים על בניית הממ"ד והתקנת דלתות הממ"ד ובבניה הפרטית דלתות הממ"ד נמצאות בתחום אחריותו של הקבלן המבצע את עבודות בניית הממ"ד בשטח הבית.

בנוסף דלת לממ"ד איכותית מאפשרת ללקוח כמויות שימוש הרבה יותר מדלת רגילה, ולא מעט בעלי נכסים בוחרים לשדרג את הנכס שלהם באפשרות הזו ולהזמין דלת פנים לממ"ד. 

אנחנו כאן כדי לספר לכם על דלת פנים לממ"ד.

כמה עולה דלת לממ"ד?

בדלת פנים נוספת לממד העלות מורכבת משני דברים. 

הדבר הראשון הוא גודל הדלת עצמה, שכיון שמדובר בפתח קטן יותר אתם משלמים עליו סכום נמוך יותר ואם מדובר בפתח שהוא גדול מהסטנדרט המקובל אתם תשלמו על הדלת הנסתרת יותר כסף. 

הדבר השני הוא הסוג של הדלת, ככל שהדלת בנויה מחומרים איכותיים יותר ומכילה עיצובים וחריטות כך ערך הדלת ממ"ד יעלה בהתאם.

העלות כספית של דלת ממ"ד

התשובה לשאלה כמה עולה דלת ממ"ד משתנה בין הספקים השונים. בדרך כלל המחיר הבסיסי של הדלת הנוספת לממ"ד יהיה החל מ 1,500 ₪, אולם יחד עם התוספת עבור חומרים איכותיים יותר, הובלה, התקנה, עיצובים שונים ועוד המחיר יכול להגיע גם לסכום של 2,600 ₪ ויותר. 

אלו הם המחירים המשוערים של דלת לממ"ד. 

המחירים הללו אינם קבועים וכל ספק יכול להציע לכם מחיר אחר. 

בכל מקרה, חשוב לבחור ספק גם על פי איכות השירות ולא להסתכל רק על המחיר.

לסיכום עלות דלת פנים נוספת לממ"ד

דלת מ"ד היא השקעה טובה מאוד, היא משדרגת את הנכס שלך בין אם מדובר בבית פרטי, דירה לפני מכירה או עסק, דלתות לממ"ד איכותיות הן המפתח לאיכות החיים בבית, לשקט בחדר הממ"ד, ליופי ולאסתטיקה. עבור הנכס שלכם מומלץ לבחור בדלת ממ"ד איכותית. 

דלת ממ"ד מספק איכותי היא אמנם דלת שתעלה לכם יותר כסף מאשר מספק רגיל, אולם בעלי נכסים רבים מבינים את היתרונות הרבים ברכישת דלתות ממ"ד איכותיות לבית מספק טוב ולא מוכנים לוותר על איכות ושירות, אנשים רבים מבררים כמה עולה לממ"ד ורוכשים דלת כזאת לנכס שלהם.

היכן ניתן להזמין דלתות ממ"ד איכותיות לבית?

בקישור זה ניתן לצפות במבחר דלתות לממ"ד איכותיות שישדרגו את הנכס שלך במיוחד בשבילך לחץ כאן לצפייה במגוון הדגמים של דלתות המ"ד שלנו.

צריכים ייעוץ נוסף? מוזמנים לפנות אלינו באמצעי ההתקשרות הבאים:

להגיע לסניפים 

באמצעות שיחת טלפון למספר: 04-9088777

באצמעות הוואצאפ: לפתיחת שיחה עם נציג בוואצאפ לחץ כאן.

לצפיה בכרטיס הביקור שלנו!